sobota, 30 kwietnia 2016

Tylko dla Ciebie magiczne 4 życzenia syneczku :-)

Dziś jest wielki dzień! Dokładnie 4 lata temu w Opolu, urodził się mój cudowny synek :-) Duma i radość rozpierała mnie, że na świecie pojawiło się dziecko, które kocham całą swoją mocą. Tak jest każdego pięknego dnia, choć na co dzień bez Ciebie... Minęły 4 lata niczym jeden dzień i z tej okazji mój kochany syneczku przygotowałem dla Ciebie urodzinowy wierszyk:


Tylko dla Ciebie
magiczne 4 życzenia
z okazji 4 urodzin:

1. Kochaj Mamę
2. Kochaj Tatę,
3. Kochaj Babcię, Dziadka
4. Kochaj słonko, chmurki,
drzewka, pieski, kotki, kurki,

bo oni wszyscy kochają Ciebie!

Wszystkiego najlepszego synku w dniu Urodzin :-)


Zawsze będziesz moim największym bohaterem i najcudowniejszym dzieckiem na świecie. Obiecałem Ci, że kiedyś nadrobimy choć w części ten stracony czas i słowa dotrzymam synku :-)

Jeszcze raz wszystkiego najlepszego mój czterolatku - Twój kochający tatuś :-)

PS. Mam nadzieję, że kartki oraz drobne upominki dotarły do Ciebie, a już za tydzień nadrabiamy urodzinki :-)

Opole-Tarnobrzeg, 30.04.2016 r.