środa, 29 lipca 2015

Opolanin w Tarnobrzegu istnieje rok czasu!

Kolejna porcja pocztówek z Opola
trafi do Ciebie synku :-)
Dziś będzie krótko i zwięźle, a właściwie tylko...informacyjnie z historycznego punktu widzenia :-) Nim się obejrzałem jakieś 2 tygodnie temu blog, który prowadzę dla siebie i mojego ukochanego synka zanotował 15.000 tys. wyświetleń... w swoją pierwszą rocznicę istnienia! To daje siłę i wiarę w sens istnienia miejsca, które stanowić będzie w przyszłości piękny pamiętnik  a być może kanwę książki, o którą pyta coraz więcej osób ;-) Z tej oto okazji postanowiłem po raz kolejny uruchomić cykl "Opolskich pocztówek słanych do Tarnobrzega". Nowa edycja sukcesywnie będzie docierała do Tarnobrzega, nie tylko do mojego bohatera :-) Dziękując wszystkim Czytelnikom za spędzony czas na lekturze moich przemyśleń oraz dokumentacji tej jakże smutnej tarnobrzeskiej historii, prezentuję specjalnie dla Was cudowny teledysk miasta Opola na bazie piosenki Pharrella Williamsa "Opole is also happy".  Jestem szczęśliwy, że bywacie w tym miejscu, piszecie i dodajecie skrzydeł :-) Bo w końcu przyjdzie czas synku, kiedy będziemy szczęśliwi również w Twoim rodzinnym mieście. To tylko kwestia czasu, ponieważ ja nigdy się nie poddam :-)