piątek, 27 lutego 2015

Takie chwile jak te nie zdarzają się zbyt często, czyli Prima aprillis w Tarnobrzegu :-)

Śmiech to zdrowie :-)
"Takie chwile jak te nie zdarzają się zbyt często, to nasze zwycięstwo. Uwierz, że są chwile dla których warto żyć, uwierz, że masz siłę przebić się przez mur..." - to słowa piosenki znanego opolskiego artysty jakim niewątpliwie jest Kamil Bednarek. Przytoczyłem je nie bez przyczyny. Jak dobrze pamiętacie ubiegły tydzień miał zakończyć sagę smutnej historii zrządzonej przez życzliwe mi osoby, ale życie pokazało, że może być inaczej a strach w oczach sięga zenitu :-) Odroczenie na chwilę przed finałem czegoś nieuniknionego jest czymś w rodzaju ucieczki przed klasówką, którą i tak w końcu musisz napisać :-) W końcu trymestr...ups semestr zaliczony w końcu być musi a wpisy do dzienniczka konieczne ;-) To już oznacza pierwsze ważne zwycięstwo, z którego jestem niezmiernie dumny i które pobudza do jeszcze większego zaangażowania w walkę o regularne kontakty z ukochanym synkiem. Mam przygotowanych jeszcze kilka piosenek z dedykacją, na które przyjdzie odpowiedni moment :-)


Obietnica nie na żarty na Prima aprillis


Złożona obietnica mojemu małemu bohaterowi jest w dalszym ciągu aktualna i nie złamię jej nigdy! Dotrwam do chwili zwycięstwa, choć droga łatwa nie jest, a upartość jaką posiadam w sobie oraz słuszny cel jakiego się trzymam, nie pozwolą na wywieszenie białej flagi nigdy!

Kontakty z synkiem są dla mnie priorytetem, których nie oddam za żadną cenę i będę walczył o każdy dzień, każdą godzinę a nawet minutę, które są dla mnie i małego bohatera bezcenne. ...bo nikt nie ma prawa niszczyć tego co zbudowaliśmy, tylko dlatego, że otrzymał zaszczytne miano matki, dla którego nie ma żadnego szacunku.

Nasz dzień zwycięstwa synku przyjdzie już 1 kwietnia w ...Prima aprillis :-) Tego dnia celowe wprowadzenie w błąd, kłamanie i opowiadanie niestworzonych historii nie będzie miało racji bytu dla życzliwych mojej osobie tarnobrzeżan. To nie będzie dzień strojenia sobie żartów, ale zwycięstwo Twojego taty syneczku, który zrobi dla Ciebie wszystko :-)