czwartek, 30 kwietnia 2015

"Żyj Nam Mistrzu 100 lat, masz przed sobą cały Świat!" - STO LAT UKOCHANY SYNECZKU :-)

Wszystkiego najcudowniejszego
kochany synku :-)
Dokładnie 3 lata temu, o godzinie 21:30 w Opolu przyszedł na świat mój ukochany synek :-) Malutkie szczęście ważyło 3 kg i mierzyło 51 cm :-) Dziś mój mały bohater obchodzi trzecie urodzinki, które po raz kolejny spędzimy osobno...a raczej z lekkim opóźnieniem ;-) Mimo, że nie mam możliwości złożenia Tobie syneczku życzeń telefonicznie, choć bardzo bym chciał i mimo, że ostatni raz mogłem to uczynić dokładnie rok temu i była to nasza ostatnia telefoniczna rozmowa, to chciałbym Ci choć w ten sposób złożyć najcudowniejsze życzenia mój mały Mistrzu :-)


Przygotowałem specjalnie dla Ciebie mały solenizancie wierszyk, który znalazł się na urodzinowej karteczce, która dziś powinna dotrzeć do skrzynki szlachetnego domu w Tarnobrzegu,  :-)

"Ile w ulu pszczół robotnic,
ile pociąg mija zwrotnic,
ile kwiatków liczy łąka,
ile kropek ma biedronka,
tyle szczęścia i słodyczy
...w dniu Urodzin Tobie życzy kochający tata :-)"

Tyle mogę zrobić dla Ciebie synku w dniu Twoich urodzin. Już w sobotę nadrobimy urodzinowe zaległości :-)

Sto lat kochany syneczku, jestem z Ciebie dumny a prezenty już niebawem otrzymasz od taty osobiście :-)