poniedziałek, 14 lipca 2014

Lato z Radiem w Tarnobrzegu

Lato z Radiem nad Jeziorem Tarnobrzeskim
[polskieradio.pl]
Już w najbliższą sobotę tarnobrzeżanie będą mogli gościć kolejną imprezę muzyczną Lato z Radiem organizowaną przez Polskie Radio. 20 lipca nad Jeziorem Tarnobrzeskim o godz. 12 wystartuje znana i lubiana impreza, która do Opola niestety nie zagościła w tym roku... Lato z Radiem po raz trzeci zagości w Tarnobrzegu i jak zwykle wraz z radiem zagoszczą gwiazdy polskiej sceny muzycznej. Być może uda mi się zobaczyć co nieco, ponieważ wybieram się do Tarnobrzega w najbliższy weekend ;-) A co znajdzie się w programie wakacyjnej imprezy?


Zanim rozpocznie się główna impreza nad jeziorem przed południem prowadzona będzie audycja "na żywo" z Zamku Dzikowskiego. Ci mieszkańcy Tarnobrzega, którzy zdecydują się na przybycie na teren zamku otrzymają specjalnie wybijaną monetę z napisem Lato z Radiem.

Nad jeziorem zagrają Zakopower oraz Lady Pank a w międzyczasie odbędą się zawody żeglarskie.

Całości imprezy raczej nie zobaczę, ale mam nadzieję, że uda mi się zdobyć pamiątkową monetę dla mojego małego bohatera :-) Już teraz życzę wszystkim uczestnikom Lata z Radiem wielu wspaniałych emocji :-) Podzielcie się ze mną w komentarzach Waszymi wrażeniami, być może za rok uda mi się wspólnie z Wami bawić :-)