piątek, 18 lipca 2014

Szlakiem salonów piękności w Tarnobrzegu

Budynek, w którym znajduje się
salon Glamour w Tarnobrzegu
Tytuł mojego najnowszego posta może być nieco mylący ;-) Wszystkich, których być może zaintrygował uspokajam, że nie korzystałem z usług salonów kosmetycznych oraz pozostałej wszelkiej maści miejsc, gdzie poprawia się pewne niedoskonałości lub po prostu pragnie się być po prostu jeszcze piękniejszym :-) Właściwie głownie dotyczy do płci pięknej, ale z tego co słyszałem coraz częściej z salonów urody korzystają także panowie. Cóż...świat idzie do przodu :-) Ale do rzeczy!


Z wizytą u tarnobrzeskich kosmetyczek

Minął niemal rok czasu kiedy to w pewnym upalnym sierpniowym tygodniu skierowałem moje kroki ku salonom kosmetycznym, fryzjerskim oraz salonom fitnessu. Nie zapomnę tego tygodnia po dzień dzisiejszy głównie ze względu na niemiłosierny upał sięgający 35 stopni celcjusza w cieniu! Czułem się niczym na afrykańskiej pustyni a przecież byłem w podkarpackiej miejscowości ;-) Ciekawskim wyjaśniam, że mój rajd po salonach piękności miał charakter czysto zawodowy ;-) Otóż w sierpniu ubiegłego roku spędziłem trochę czasu mieszkając w Waszym mieście przy ul. Waryńskiego a jednocześnie wykonywałem obowiązki zawodowe nazwijmy to na odległość. Były to prace zarówno biurowe jak i w terenie podczas spotkań z potencjalnymi klientami. Do centrum nie miałem zatem zbyt daleko a już z pewnością do jednego z pierwszych salonów jakie odwiedziłem. Był nim Salon Odnowy Biologicznej i masażu GLAMOUR mieszczący się przy ul. Szerokiej 15 niedaleko Sądu Rejonowego :-)

To właśnie w salonie Glamour zostałem przyjęty niezwykle życzliwie :-) 
Nie zapomnę tej wizyty głównie z powodu niezwykłej życzliwości właścicielki salonu oraz jej pracownic kosmetyczek. Bardzo ciekawa rozmowa podczas, której dowiedziałem się mnóstwo rzeczy związanych z Tarnobrzegiem i zostałem odpowiednio nawodniony idealnie schłodzoną wodą z dystrybutora dostępnego w salonie. Po wejściu do salonu czułem się jakbym z sauny wszedł do orzeźwiającego raju ;-)

Z muzyką bez ZAiKS-u do salonów

Oczywiście tak jak wspomniałem głównym celem moich wizyt były kwestie służbowe, aczkolwiek zostały połączone z przyjemnością poznania wielu sympatycznych ludzi. Jako że jestem pracownikiem wydawnictwa muzycznego z siedzibą w Opolu, które jest głównym dystrybutorem i wydawcą muzyki relaksacyjnej z kolekcji Solitudes oraz VTM Dr.Stein mogłem śmiało zaproponować właścicielom salonów kosmetycznych alternatywę dla radia czy telewizji kablowej. Są nią wspomniane płyty z muzyką instrumentalną opracowane przez specjalistów w dziedzinie tzw. muzykoterapii właśnie pod kątem szeroko pojętej branży zdrowia i urody. Muzyka relaksacyjna dość często zwana również muzyką tła przygotowana została z myślą o klientach salonów kosmetycznych, fryzjerskich czy hoteli spa&wellness. Jej delikatne dźwięki często połączone z autentycznymi odgłosami natury perfekcyjnie sprawdzają się podczas wszelkich zabiegów kosmetycznych. Głównym zadaniem muzyki relaksacyjnej z kolekcji Solitudes oraz VTM Dr.Stein jest stworzenie przyjemnej atmosfery dla klienta, aby poczuł się zrelaksowany i wypoczęty.

Już tysiące gabinetów w Polsce i poza granicami kraju korzysta z naszej muzyki nie tylko ze względu na jej walory muzykoterapeutyczne. Dodatkowym atutem płyt, o których rozmawiałem podczas spotkań z tarnobrzeskich gabinetach urody jest fakt, iż są zwolnione całkowicie z opłat na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania tj. ZAiKS, STOART SPAW. Co to oznacza?

Każdy przedsiębiorca, który przyjmuje klientów w obrębie własnej firmy i korzysta z odbiornika radiowego lub telewizyjnego, gdzie udostępniana jest muzyka wedle m.in. ZAiKS-u czerpie z tego tytułu korzyści finansowe, ponieważ jego lokal uzyskuje dzięki temu wyższy standard obsługi. Właśnie z tego tytułu jest zobowiązany do odprowadzanie ustalonych wedle cennika danej organizacji zbiorowego zarządzania tantiem na rzec zrzeszonych artystów. Ceny uzależnione są od wielkości miasta, ilości stanowisk oraz wielu innych czynników. Z tym można oczywiście polemizować, chociaż trudno cokolwiek zrobić w temacie, ponieważ tak stanowi prawo. Mało tego! Każdy właściciel firmy, która przyjmuje klientów korzystający z odbiornika radiowego ma obowiązek podpisać umowę ze wszystkimi OZZ! Oczywiście do momentu, gdy kontrol nie zagości w Waszym salonie możecie czuć się spokojni, jednak gdy już to nastąpi, a Wy nie będziecie mieć podpisanej umowy z którąś z organizacji możecie niestety zapłacić solidną karę z naliczonym wstecz odsetkami...albo zostać kulturalnie poproszonymi o podpisanie umowy. W przypadku, gdy taką decyzję podejmiecie najczęściej kontrol odstępuje od nałożenia kary, ale Wy zostajecie obarczeni obowiązkiem płacenia comiesięcznego abonamentu przez bodajże 2 lata z możliwością wypowiedzenia umowy z 3 miesięcznym terminem.

Certyfikat VTM Dr.Stein zwalniający z opłat ZAiKS

Nasze płyty z muzyką zwolnioną z opłat ZAiKS gwarantują każdemu właścicielowi salonu kosmetycznego, hotelu czy restauracji uwolnienie się od ZAiKS-u oraz pozostałych organizacji chroniących prawa artystów bezterminowo! Po zakupie dowolnej ilości płyt z kolekcji muzyki relaksacyjne VTM Dr.Stein otrzymujecie fakturę zakupu z wyszczególnionymi tytułami albumów, które macie prawo odtwarzać w obrębie własnej firmy bez dodatkowych opłat, zaświadczenie od producenta płyt o umożliwieniu bezpłatnego odtwarzania oraz oczywiście oryginalne płyty cd. W razie jakiejkolwiek kontroli okazujecie dowód zakupu (może być kserokopia), wspomniane zaświadczenie oraz oryginalne nośniki. Czy zatem nie warto skorzystać i mieć święty spokój? :-) Czy klienci faktycznie muszą podczas relaksującego zabiegu słuchać tragicznych wiadomości o katastrofie samolotu lub kłótniach naszych polityków? Decyzję pozostawiam oczywiście tylko Wam :-)

Ogromny wybór w Tarnobrzegu

Gwoli ścisłości zapomniałem dodać, że jak na stosunkowo niewielką miejscowość pod względem ilości mieszkańców jaką jest Tarnobrzeg byłem mocno zaskoczony sporą ilością gabinetów kosmetycznych. W obrębie kilkuset metrów od punktu startu czyli ul. Waryńskiego trafiłem do kilkunastu różnego rodzaju salonów kosmetycznych, fryzjerskich oraz innych. Największe zagęszczenie miało miejsce w ścisłym centrum przy Placu Czerwonym, choć on już taki mało czerwony ;-) Kostka brukowa mocno wyblakła ;-)

Oto kilka przykładowych salonów do których trafiłem:

Studio Glamour Katarzyna Hara
ul. Szeroka 15 39-400 Tarnobrzeg
Telefon: 606-397-436

Klinika Urody Sissi
Plac Bartosza Głowackiego 45
39-400 Tarnobrzeg
tel. 509 549 297

Salon Kosmetyczny Fashion
Szkolna 4
39-400 Tarnobrzeg
tel. 15 641 51 32

Studio Stylizacjji MADAME
(przy Klubie Fitneska)
ul. Sienkiewicza 38A
39-400 Tarnobrzeg
Telefon 505 053 739

Salon Kosmetyczny "ORCHIDEA"
ul. Targowa 4a;  39-400 Tarnobrzeg
tel.: +48  508 390 101

PS. Gdybyście byli zainteresowani, aby muzyka relaksacyjna zwolniona z opłat ZAiKS znalazła się w Waszych tarnobrzeskich salonach kosmetycznych czy restauracjach zajrzyjcie na strony internetowe:
  • www.vtm.com.pl - Muzyka relaksacyjna i terapeutyczna VTM Dr. Arnd Stein
  • www.solitudes.pl - Perła Światowej Muzyki Relaksacyjnej od Dana Gibsona (R.F.M. to płyty zwolnione z opłat ZAiKS)
Na powyższych stronach możecie przesłuchać wszystkie płyty i dokonać zamówienia przez internet lub telefonicznie. Również na Wasze życzenie możemy przesłać do Tarnobrzega bezpłatną płytę demo z naszymi propozycjami. Oczywiście nie ponosicie żadnych kosztów z tego tytułu. Właśnie takie płyty oraz mnóstwo informacji dodatkowych przekazałem sympatycznym właścicielom tarnobrzeskich gabinetów. Przy okazji będąc w Tarnobrzegu praktycznie raz w miesiącu w odwiedzinach u mojego kochanego syneczka może uda mi się odwiedzić, któryś z salonów i przywieźć płytkę demo ;-) Co istotne...niestety nie otrzymuję z tego tytułu żadnej premii ;-) Tak mocno identyfikuję się z naszym wydawnictwem, że robię więcej niż powinienem :-)

Na koniec prezentuję Wam próbkę naszej muzyki z albumu Azjatyckie ogrody Zen: