czwartek, 24 lipca 2014

Opolskie pocztówki słane do Tarnobrzega

"Pocztówka z Opola"(OPAK)
Na początku lipca dotarła do mnie wspaniała wiadomość z opolskich mediów o tym, że działające na terenie miasta stowarzyszenie OPAK przygotowało kolejną akcję promocyjną pt. "Pocztówka z Opola". Do projektu zgłosili się opolscy artyści, którzy nadesłali swoje prace, m.in. Marcin Gajda, Anna Gądek, Elżbieta Gądek, Monika Mrowiec, Karolina Procajło, Agnieszka Urbanek czy Bartosz Minkiewicz, a także Wojciech Morawski & Krzysztof Ścisłowicz, których zadaniem było zaprojektowanie oryginalnych pocztówek. Nie mogłem oprzeć się pokusie i udałem się do miejsc, w których pocztówki można było otrzymać bezpłatnie z myślą o moich kochanym synku oraz...promocji miasta Opola :-)


Pocztówkowe wizje miasta w drodze do Tarnobrzega

Z pośród 30 przekazanych projektów stowarzyszenie OPAK wybrało 11 pocztówek i wydrukowało je w liczbie 6 tys. egzemplarzy. Pocztówki przypadły mi do gustu i z miejsca zabrałem się do ich wypisania i zaadresowania na Tarnobrzeg. Staram się regularnie pisać do mojego synka listy i przesyłać pocztówki z obrazami Opola choć wiem, że niewiele z tego jeszcze rozumie...no ale mam nadzieję, że obrazy miasta zapadną małemu bohaterowi w głowie :-)

Dwie pocztówki już trafiły do Tarnobrzega, które prezentuję poniżej wraz z pozostałymi wizjami opolskich artystów. Odrobina Opola zagości w Tarnobrzegu :-)

Moja ulubiona kartka i pierwsza, którą wysłałem mojemu małemu superbohaterowi :-)




Wszystkie powyższe kartki trafią z pewnością do Ciebie kochany syneczku :-)

Źródło: OPAK Opole