niedziela, 21 września 2014

List w przyszłość - świetna akcja Avivy

Moja obietnica :-)
Sam nie wiem w jaki sposób natrafiłem na akcję organizowaną przez znaną w Polsce grupę finansową oferującą ubezpieczenia na życie Aviva, ale wiem jedno, to znakomity pomysł godny polecenia :-) Oczywiście jak to w zwyczaju bywa, z pomysłu może skorzystać każdy a reklama firmy rozniesie się sama choćby drogą pantoflową. Mnie to osobiście nie przeszkadza i choć nie mam nic wspólnego z Avivą, pomysł na List w przyszłość to znakomita okazja, aby przygotować kilka słów dla naszych najbliższych wraz ze zdjęciami, wybrać datę dostarczenia oraz nadać na stronie www.listwprzyszlosc.pl. Możecie wybrać dowolną datę dostarczenia :-)



Zatrzymaj chwile i odtwórz je w przyszłości


"Wyślij list w przyszłość i złóż swoją obietnicę. Napisz o tym, co dla Ciebie ważne. Aviva zadba, by za kilka lat ta wyjątkowa przesyłka dotarła do bliskiej Ci osoby" - tak właśnie Aviva zachęca do skorzystania z Listu w przyszłość. Dawniej ludzie zachowywali pamiątki dla potomnych również w postaci listów m.in. w kopułach kościołów czy pozostawiali po sobie rzeczy w sarkofagach. Teraz wystarczy internet, odrobina czasu oraz chęci, aby Wasi bliscy otrzymali Wasz list po wielu latach :-)

Jedynym minusem jest fakt podsiadania adresu e-mail adresata, co nastręcza kłopotów szczególnie gdy myślimy o malutkich dzieciach... Aviva nie wysyła listów tradycyjną pocztą...a szkoda... Mimo wszystko bez zastanowienia zabrałem się do pisania listu do mojego małego bohatera, który miałby zostać dostarczony w dniu jego 18-tych urodzin. Niestety problemem okazał się fakt...braku skrzynki e-mail, której mój mały szkrab jeszcze nie posiada...bynajmniej to nie przeszkadza aż tak bardzo, ponieważ taki list, okraszony zdjęciami możecie zapisać na komputerze lub też wydrukować a w przyszłości przekazać w danym momencie osobie do której go adresowaliście :-)

Moja obietnica


Akcję promuje jedna z lepszych reklam jakie widziałem. Moja obietnica to 30 sekundowy film, który porusza serce :-) Obietnice szczególnie składane wobec naszych dzieci to spora odpowiedzialność i warto pamiętać, aby starać się ich dotrzymywać :-) Zawieść dziecko to największa porażka jaka może spotkać rodzica, choć doskonale każdy z nas sobie zdaje sprawę, że nie zawsze udaje się wszystkie obietnice spełnić :( Ważne, aby się starać, a wysiłki z pewnością zostaną docenione przez nasze pociechy :-)

Ja swoją obietnicę już złożyłem i choć jeszcze mój mały szkrab jej nie zrozumie, to uczynię wszystko aby się spełniła :-)

Obejrzyjcie ten wzruszający filmik: