piątek, 5 września 2014

Droga Staszów - Osiek czynna od 10 września...

Droga Staszów-Osiek czynna
od 10 września!
Dziś wyruszam do Tarnobrzega. Miałem ogromną nadzieję na nieco szybszy przejazd drogą ze Staszowa do Osieka, która jest w remoncie od ponad roku czasu! Zaledwie 17 kilometrowy odcinek drogi miał być otwarty już 30 czerwca ale termin oczywiście został przesunięty na kolejne miesiące. Kilka tygodni temu otrzymałem informację od kierownika budowy, iż droga zostanie otwarta 30 sierpnia, a dziś wyczytałem informację, że oficjalnie droga zostanie dopuszczona do ruchu 10 września, choć i tak nie jest to pewne!


Niestety czeka mnie kolejny objazd do Osieka i nadłożenie dodatkowych kilometrów... Mam nadzieję, że mój następny wyjazd do Tarnobrzeg na początku października odbędzie się już przez oddaną do użytku drogę, jeśli ponownie nie wypadnie coś nieoczekiwanego drogowcom...:(


Czytaj również: Droga przez mękę. DW765 Staszów - Osiek coraz bliżej otwarcia