sobota, 8 listopada 2014

Tata na targach dziecięcych i nie tylko :-)

Targi Zabawek w Opolu
Lubicie branżowe imprezy targowe? Ja uwielbiam! Od czasu, gdy w mojej obecnej pracy mam możliwość regularnego uczestniczenia w targach branży kosmetycznej, polubiłem tą część mojej pracy. Oczywiście targi to ciężka praca od świtu do nocy, podczas której nie ma czasu na odpoczynek. Mimo wszystko zawsze traktowałem targi dość wyjątkowo i priorytetowo. To zawsze okazja do spotkania nowych interesujących ludzi jak i zasięgnięcia języka branżowego ;-) Listopad szykuje się miesiącem targowym, który rozpocząłem od Targów Zabawek i Artykułów dla Dzieci w Opolu w charakterze gościa a zarazem przedstawiciela mediów...hobbystycznych ;-)


Listopadowo - targowo


Dziś miałem przyjemność odwiedzić największe targi dla dzieci i rodziców Kids&Fun w Opolu bardziej w charakterze kochającego ojca, który w poszukiwaniu nowości edukacyjnych dla małego bohatera przemierzyłby świat ;-) Tym razem daleko nie musiałem wyjeżdżać, ponieważ targi odbywają się w hali Centrum Kongresowo-Wystawienniczego EXPO w Opolu mieszczącym się zaledwie kilka kilometrów od mojego zamieszkania. To był przedsmak emocji jakie czekają mnie już w najbliższych weekendach. Targi zabawek jakie odwiedziłem na zupełnym relaksie jak to mawiają młodzi ludzie ;-) były dla mnie wyjątkowe z kilku powodów. Miałem okazję poznać m.in. super nianię Panią Dorotę Zawadzką, znaną głównie z programów edukacyjnych emitowanych na TVN-ie oraz zaznajomić się z najnowszymi trendami panującymi w szeroko pojętej branży dziecięcej. 

Gość specjalny targów w Opolu - Dorota Zawadzka

Wśród dziesiątek nowości jakie pojawiły się na rynku, mnie najbardziej wpadła w oko rzecz, której nigdy wcześniej nie widziałem. Piaskowe Obrazki, bo o nich mowa wg mojej oceny były największym hitem opolskich targów. Niewielkie stoisko z kreatywnymi zestawami plastycznymi dla dzieci było oblegane raz po raz przez rodziców z dziećmi. Piaskowe obrazki to wspaniała zabawa dla całej rodziny polegająca na tworzeniu kolorowych obrazów przy użyciu kolorowego piasku. Do zestawu dołączono kolorowy piasek, którym posypuje się poszczególne, lepkie powierzchnie obrazka, tworząc w ten sposób wspaniałe dzieło sztuki. Samodzielnie wykonany obrazek można wręczyć: Mamie, Tacie, babci, Dziadkowi...Można nim również wzbogacić własną galerię samodzielnych prac plastycznych. Piaskowe obrazki przygotowane zostały z myślą o dzieciach od 3 latek wzwyż. Przed zakupem możecie oczywiście wypróbować technikę tworzenia obrazka, która daje naprawdę mnóstwo radości :-)

Stoisko Piaskowych Obrazków cieszyło się ogromną popularnością.
Nie mogło tam zabraknąć również i mojej skromnej osoby ;-)
Takie piaskowe dzieła będziemy tworzyć w Tbg ;-)

Ten wyjątkowy pomysł na zabawę i naukę oczywiście trafił w moje ręce, a sympatyczna rozmowa z pracownikiem stoiska pozwoliła nawet na jej ukoronowanie specjalnym gratisowym prezentem dla małego bohatera ;-) Już niebawem kreatywna zabawa z tatą zagości w Tarnobrzegu z czego jestem niezmiernie szczęśliwy. To naprawdę świetna zabawa rodzica z dzieckiem, która kształtuje zmysły wzrokowe jak i manualne :-)

Jedyne czego żałowałem, że zabrakło ze mną najważniejszej osoby na świecie, która miałby prawdziwy raj podczas targów. Organizatorzy przygotowali mnóstwo atrakcji dla dzieci. Były pokazy gier planszowych, kącik naukowy oraz bezpłatne sale zabaw. Wśród dziesiątek dzieci brakowało tylko jednego małego bohatera...który być może zagości razem ze mną podczas przyszłorocznej edycji?... Trzymajcie kciuki ;-)

Piracka Wyspa Skarbów. Oj znaleźlibyśmy jakiś skarb ;-)

Przy jednym ze stolików z pewnością nie zabrakłoby mojego małego bohatera...

Zdalny samochód również zrobiłby wrażenie na małym bohaterze...

Obowiązkowy punkt programu dla dzieci i rodziców. Za rok musimy go odwiedzić ponownie :-)

Sosnowiec, Warszawa...


Już za tydzień wybieram się do Sosnowca na 14 edycję Festiwalu Fryzjerskiego będącego największą imprezą dla fryzjerów oraz kosmetyczek w Polsce. W tym przypadku już pojawię się w roli promującego produkty naszego wydawnictwa, czyli muzyki relaksacyjnej zwolnionej z opłat ZAiKS. Jeszcze nie miałem okazji gościć w sosnowieckiej hali EXPO, ale z tego co zdążyłem zauważyć na zdjęciach, jest to hala dużo większa niż ta opolska. Zresztą i liczba wystawców będzie liczniejsza niż w Opolu ;-) Pracy zatem szykuje się sporo. Później czeka mnie wyjazd do Warszawy na zupełnie nową imprezę w branży kosmetycznej jaką będą Targi Esthetic Show, które stanowią dla mnie ogromną zagadkę. Trudno cokolwiek powiedzieć o frekwencji oraz jakości organizacyjnej, ponieważ będzie to dopiero pierwsza edycja imprezy, która planowana jest w w hali EXPO przy ul. Prądzyńskiego w Warszawie.

Nie omieszkam zdać krótkiej relacji z obu wydarzeń, jak i mam zamiar dopełnić tradycji, którą jest wysyłka kartki dla mojego małego szkraba. Hmm...w sumie to wysyłam kartki do Tarnobrzega, ale nie mam pojęcia czy dochodzą...słyszałem, że giną po drodze w pocztowym molochu...możliwe również, że kartonowe karteczki są idealną podpałką do pieca...w końcu zbliża się nieubłaganie zima ;-)

Na koniec posłuchajcie fragmentów nowości muzycznych prosto z Opola, które swoją oficjalną premierę będą miały już w przyszły weekend :-) Ładne? ;-)