czwartek, 25 grudnia 2014

Urodzinowa podróż do Tarnobrzega

Opolska choinka musi poczekać
 jeszcze na małego bohatera
Święta w pełni, a już dziś czeka mnie bożonarodzeniowy wyjazd do Tarnobrzega :-) Tak się składa, że dziś obchodzę swoje 32 urodziny, a moim największym prezentem będzie jutrzejsze spotkanie z małym bohaterem. I niech nikt nie mówi, że marzenia się nie spełniają, bo kolejne marzenie z mojej listy jutro najprawdopodobniej się ziści :-) Może nie do końca będzie tak jak sobie to wymarzyłem, bo jeszcze nie miałem okazji spędzić swoich urodzin z synkiem, jednak nie mam zamiaru marudzić, tylko cieszyć się jutrzejszym spotkaniem :-)


Wspólne urodziny już za rok?


Trudno przewidzieć co będzie za rok o tej porze, ale wierzę głęboko, że przyszłe Święta jak i dzień kolejnych moich urodzin spędzimy już razem z małym bohaterem. Może nawet w końcu uda się spędzić ten czas w większym gronie, które powinno wygaszać wszystkie spory z każdym biegnącym dniem. Naprawdę nie ma na co czekać :-) Bo w końcu mały bohater, to "świetny facet" i warto właśnie dla niego wznieść się na Mount Everest relacji pozytywnych międzyludzkich :-)

Marzenie Opolanina


Ponoć każdy w dniu urodzin może pomyśleć o jednym życzeniu, o którym nikomu nie powie :-) Wówczas powinno się ziścić. Zatem i ja zaczynam marzyć o... o rzeczach, sytuacjach i wydarzeniach, które...pozostaną moją tajemnicą do 25 grudnia 2015 roku. Wówczas napiszę czy się spełniło :-)

Dziś najważniejsze jest, aby jutrzejszy dzień, a właściwie kilka godzin spędzonych wspólnie z ukochanym szkrabem, był cudowny i szczęśliwy dla wszystkich. Nacieszmy się razem tym co otrzymaliśmy od losu w rodzinnym gronie :-)

Zatem w drogę :-)