niedziela, 3 sierpnia 2014

ECO Opole w Tarnobrzegu

ECO z Opola przywędrowało do TBG
Podczas wczorajszego meczu Odry Opole z Ruchem Zdzieszowice, o którym pisałem tutaj, przypomniała mi się mała historia lipcowego wyjazdu do Tarnobrzega. Otóż, jednym z głównych sponsorów opolskiej Odry jest Energetyka Cieplna Opolszczyzny, której ogromne kominy widzę z mojego mieszkania a na stadionie Odry można zauważyć mnóstwo flag i bannerów chlebodawcy klubu. Jak się okazuje również w TBG opolskie ECO ma swoją filię, która jest najmłodszą spółką córką wiodącego producenta i dostawcy ciepła na Podkarpaciu. O tym fakcie dowiedziałem się dość przypadkowo od pracowników ECO z Opola, którzy przyjeżdżają co 2-3 tygodnie do Waszego miasta celem pomocy przy budowie lub wymianie bodajże rur ciepłowniczych.


Transity ECO na opolskich rejestracjach

Jakież było moje zdziwienie, gdy na parkingu jednego z tarnobrzeskich hoteli zaparkowałem mojego "bum-buma" - jakby to określił mój synek ;-) - tuż obok samochodów dostawczych ECO na opolskich blachach OP... Wiem, że świat jest mały, ale po raz pierwszy spotkałem w Tarnobrzegu krajanów z Opola. Pracownicy ECO, którzy okazali się również moimi hotelowymi sąsiadami byli niezwykle sympatyczni i odrobinę...rozrywkowi ;-)

ECO w Tarnobrzegu mieści się przy ul. Sikorskiego 4

Więcej o ECO w TBG przeczytacie tutaj

Cieszy fakt, że Opole związane jest z Tarnobrzegiem nie tylko przez pryzmat mojej osoby ;-)


Flagi ECO na stadionie w Opolu.
 W tle widoczne os. Chabrów i bloki, w których mieszkał Mirosław Klose.

Bannery, flagi, bilbordy ECO widnieją niemal wszędzie na stadionie Odry

Czytaj również: Szlakiem salonów piękności w Tarnobrzegu