czwartek, 21 sierpnia 2014

Ostatnia wakacyjna wizyta w Tarnobrzegu. Czas w drogę :-)

W drogę :-)
Już tylko godziny dzielą mnie od kolejnej podróży do Tarnobrzega. Jutro po pracy wyruszę na ostatni weekend wakacyjny, który mam nadzieję spędzę z uśmiechem na ustach razem z moim małym bohaterem :-) Wszystko już niemal gotowe i zapięte na ostatni guzik. Rzutem na taśmę udało mi się zdobyć ogromną ciężarówkę do piaskownicy, która powinna urozmaicić nam te kilka wspólnych godzin w sandomierskim porcie :-)



Cieszę się jak małe dziecko na kolejny wspólny weekend z najważniejszą dla mnie osobą na świecie :-) Po nieco ponad dwóch tygodniach znów będę mógł wyściskać mojego synka, nosić małego księcia na "bajana" i nadrabiać stracony czas na zabawach i rozmowach... Po raz pierwszy od 2 tygodniu ponownie usłyszę małego szkraba, gdyż niestety w międzyczasie nie jest mi to dane..Yhm...:(

Niedawno wspominałem o tym, że zamówiłem dobrą pogodę na weekend na Podkarpaciu a Tomasz Zubilewicz obiecał to praktycznie całej południowej Polsce ;-) Nie może być inaczej w najbliższą sobotę i niedzielę! Byłbym wdzięczny również za zakończenie robót drogowych na ul. Warszawskiej, które opóźniają mój czas dojazdu do Sandomierza z TBG ;-) Trzymajcie mocno kciuki za udany pobyt Opolanina w Tarnobrzegu. Wierzę głęboko - choć wiara czasem bywa zgubna -, że to będzie cudowny weekend pełen pozytywnych atrakcji :-)

PS. Gdybyście zauważyli mnie gdzieś na mieście podnieście Kciuk do góry ;-) Zawsze chętnie zamienię dwa słowa z każdym z Was i zasięgnę cennej opinii o mieście :-) Pewnie jak zwykle trafię do Twoich klimatów, w których chciałbym zjeść tak wspaniały obiad jak podczas poprzedniego pobytu ;-) Jeśli znacie inne miejsca godne polecenia, gdzie można smacznie i niedrogo zjeść piszcie w komentarzach lub na opolaninwtarnobrzegu@gmail.com

Wam również życzę udanego weekendu a po powrocie jak zawsze zdam pełną relację z wyprawy :-)

Do zobaczenia w Tarnobrzegu.