niedziela, 31 sierpnia 2014

Minął tydzień: Kolejne wakacje odchodzą do lamusa...

Tydzień temu w Sandomierzu :-)
Zaledwie tydzień temu spędziłem jedną najpiękniejszych niedziel w Tarnobrzegu wraz z moim małym bohaterem. Zabawa w Figlolandzie była niesamowita a emocje jej towarzyszące zapamiętam na długo :-) Wszystko zostało uwiecznione na fotografiach i filmach, których mój mały szkrab ma już tysiące :-) Jak to wszystko się zmieniło w ciągu kilkunastu lat... Gdy popatrzę na zbiór własnych zdjęć z dzieciństwa, to ogarnia mnie lekki uśmiech, ponieważ jak większość osób z pokolenia wczesnych lat 80' mam ich jak na lekarstwo. Dziś czasy się pozmieniały i możemy dokumentować każdą najważniejszą dla nas sytuację i wydarzenie. Jestem ciekaw czy za kilka a może kilkanaście lat mój mały bohater będzie zainteresowany obejrzeniem swoich zdjęć dokumentujących jego...i nasze życie...
W połowie bieżącego tygodnia jak mam to w zwyczaju, wysyłałem kolejną "Paczuszkę dla maluszka" do Tbg :-) Tym razem znalazła się w niej nowa porcja kolorowanek, kredki oraz...lizak gwizdek, który zapewne sprawi małemu szkrabowi najwięcej radości ;-)


Wakacje za nami

Kolejne wakacje za mną a raczej za nami... Mimo wszystko były to pierwsze wakacje w Tbg, które spędziłem nieco dłużej na wspólnej zabawie, rozmowach i spacerach z małym księciem :-) Doceniam ten czas ciesząc się każdą sekundą spędzoną z synkiem. Wierzę jednak, że to dopiero początek wielkiej wspólnej przygody jaka czeka nas w niedalekiej przyszłości. Marzenia spełniają się gdy mocno w nie wierzymy ale i konsekwentnie do nich dążymy :-) Nie od razu Rzym zbudowano. Przyjdzie czas na spełnienie większych marzeń z listy, która staje się coraz większa :-) Jednym z nich jest spędzenie dnia w opolskim parku na osiedlu Armii Krajowej, który przypomina troszkę krakowskie Błonia. O tym niesamowitym miejscu, idealnym na niedzielny spacer z rodziną już niebawem wspomnę nieco więcej w niedalekiej przyszłości.

Natomiast wczorajsze zwycięstwa piłkarskich zespołów Siarki i Odry w lidze napełniły mnie radością, a udział w meczu w roli kibiców z moim małym bohaterem to kolejne marzenie z listy ;-) Może już za niespełna rok marzenie, któreś z nich zostanie zrealizowane? Trzymajcie kciuki :-)

Park w Opolu z placem zabaw, na którym dzieci czują się jak w raju :-) Może już za rok...

Nowy arsenał książeczek

Przez ostatnich kilka dni nie zasypywałem gruszek w popiele i jak zawsze starałem się znaleźć najciekawsze książeczki edukacyjne dla mojego małego szkraba. Jak już wspominałem w innych moich postach, w Opolu wybór książeczek dla dzieci jest ogromny zatem po objeździe różnych sklepów udało się wyłuskać kolejne interesujące pozycje z Biblioteczki maluszka ;-) Do tej pory przyznam nieskromnie, że zawsze udawało mi się trafić w gust i oczekiwania syneczka :-) Nie wyobrażacie sobie jaką odczuwam radość, gdy niespodzianka trafia w rączki małego szkraba a jego uśmiech jest dla mnie bezcenny.

Tym razem mój wybór padł na następujące książeczki:
  • 1000 naklejek z pojazdami - ciekawe zadania i zagadki
  • Pojazdy - 70 naklejek
  • Zwierzaki alfabeciaki - kolorowanka dla dzieci z wierszykami i naklejkami
Paczuszka powinna dotrzeć już jutro do Tarnobrzega i trafić - w co również głęboko wierzę - w ręce małego bohatera :-) 

Staram się dbać o edukację małego bohatera :-)
Jesień przed nami...

Najbliższy przyjazd do Tarnobrzega 5-6-7 września będzie niestety ostatnim w odstępie 2-3 tygodniowym... Jesień i zima niestety upłyną po zaledwie jednej wizycie w miesiącu w Tbg nad czym mocno ubolewam...podobnie jak mój mały szkrab :( Znalazłyby się zapewne osoby, które z tego tytułu odczuwają nieposkromioną radość, bo w końcu im dłuższa rozłąka ojca z synem tym lepiej... Iście pedagogiczne podejście do życia ;-) Czas jednak uzbroić się w cierpliwość i zaczekać na lepsze czasy, które już widzę na horyzoncie z uśmiechem na ustach :-) Polska złota jesień wcale nie musi być smutna a już szykuję wielką niespodziankę dla małego bohatera pod koniec września prosto z serca naszego kraju :-)

Do zobaczenia w Tbg już za kilka dni :-)

Czytaj również: Weekend w Tarnobrzegu 23-25 sierpnia 2014