sobota, 2 sierpnia 2014

Siarka i Odra zwyciężają na inaugurację !

Tak to wyglądało dziś w Opolu
Tak się złożyło, że dzisiejszego dnia Siarka Tarnobrzeg oraz Odra Opole inaugurowały nowy sezon piłkarski na własnych stadionach. Wyniki jakie osiągnęły oba zespoły są identyczne! "Moje zespoły" zwyciężyły solidarnie 2:1 po niezwykle trudnych spotkaniach, a zwycięskie gole zostały zdobyte w końcówce meczów. Niestety istnieje drobna różnica pomiędzy inauguracją w obu miastach polegająca na szczeblu rozgrywek, w których występuje Siarka i Odra. Siarkowcy walczą o awans do I ligi za co trzymam mocno kciuki, a opolska Odra walczy o powrót do...II ligi. Szkoda, że oba kluby minęły się ze sobą w zakończonym niedawno sezonie.


Za tydzień na meczu w TBG?

Być może uda mi się zawitać na kolejne spotkanie do Tarnobrzega, ponieważ planuję przyjazd w przyszły weekend. Wszystko zależy od godziny rozpoczęcia meczu i gdyby mecz miał wystartować o godz. 19 z pewnością byłbym świadkiem kolejnego zwycięstwa Siarki ;-) Z tego co wyczytałem w internecie, Siarka rozegra drugą kolejkę na własnym stadionie w roli...gości z Nadwiślanem :-) Jeszcze raz serdeczne gratulacje dla obu ekip :-)

Dla kibiców Siarki przygotowałem materiał z Opola :-) Zwycięski gol Dawida Wolnego w 89 min spotkania z Ruchem Zdzieszowice.



A dla mnie znalazłem skrót meczu Siarka - Rozwój Katowice znalazłem w Miejskiej Telewizji Tarnobrzeg ;-)




PS. Podczas Waszego meczu również panował afrykański upał? Zauważyłem, że przed meczem w TBG murawę polewał...wóz strażacki. Nawadnianie murawy również w Opolu jest bardzo istotne, aczkolwiek my posiadamy wbudowany w ziemię system zraszaczy, które wraz z masztami oświetleniowymi stanowią właściwie jedyne argumenty na korzyść Odry... ;-)

Czytaj również: Siarka Tarnobrzeg moim trzecim klubem